Servicedeskmedewerker – 40 uur – Regio Dordrecht

Vacature
Servicedeskmedewerker

Functieomschrijving:
Als Servicedeskmedewerker ben jij het aanspreekpunt van zowel de winkelorganisatie als van het Servicekantoor aangaande ICT-problemen. Je hoofdtaken bestaan uit het aannemen, registreren en verwerken van (aan)vragen over ICT via TOPdesk, het behandelen van de e-mails en het oplossen van ICT-problemen van de interne klant. Als Servicedeskmedewerker zorg jij voor een correcte afhandeling van de binnenkomende verzoeken en denkt hierin vaak net een stapje verder. Bij ingewikkelde problemen speel jij deze door aan het tweedelijns Servicedesk team en draagt er zorg voor dat deze taken opgevolgd worden. Ook heb je regelmatig contact met externe dienstverleners Je denkt proactief mee in een constante verbetering van de dienstverlening, processen, procedures en communicatie.

Functie-eisen:
Wij zoeken een servicedeskmedewerker die affiniteit heeft met de retailorganisatie en zich thuis voelt in een dynamische omgeving. Jouw houding is proactief, zo kom jij bij herhaaldelijk terugkerende verzoeken met een verbetervoorstel om deze vragen in de toekomst te voorkomen. Bij IT gerelateerde projecten steek jij enthousiast je hand op om hieraan deel te nemen. Ook ben je niet bang om in diverse lagen van de organisatie je collega’s aan te sturen op het aanleveren van de benodigde informatie of acties. Je bent communicatief sterk en in staat om technische termen te vertalen naar wat dit voor de klant functioneel betekent. Je gaat accuraat te werk en je weet de nodige prioriteiten te stellen.

Competenties:
– Klantgericht
– Communicatief vaardig (op verschillende levels in de organisatie)
– Proactief/durven aanjagen
– Probleemoplossend
– Stressbestendig
– Prioriteiten kunnen stellen
– Bereidheid tot draaien van stand bij diensten op (donderdag, vrijdag, zaterdag)Kennis/ vooropleiding/ ervaring
– Een afgeronde ICT opleiding op MBO niveau 4
– 1-5 jaar relevante werkervaring in IT ondersteuning
– Uitstekende beheersing van Microsoft Windows 10, Microsoft AD en DHCP
– Ervaring in de retail is een pré
– Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal

Taalvaardigheid:
Vereist: Nederlands, Engels

Rijbewijs:
Vereist: Auto (B)

Bedrijfsomschrijving:
Betreft de vacature “Vacature MBO Servicedesk medewerker – Laptop en telefoon – regio Rotterdam” werft SKS Professionals voor deze opdrachtgever.

Salarisinformatie:
Salaris in overleg

Overige info:
– MBO niveau 3 of hoger
– Medior/Senior niveau
– Vast contract
– Salaris in overleg
– 32 – 40 uur p/w

Voor meer informatie neem contact met ons op.

In 5 stappen een nieuwe baan!

  • Laat ons weten wie je bent! Solliciteer vandaag nog.
  • Wij reageren op werkdagen binnen 24 uur!
  • Drink een kop koffie en accepteer ons cookie erbij!
  • Een vervolggesprek vindt binnen een week plaats!
  • Bij een match teken jij je contract en belonen wij jou met een gaaf cadeau!

Direct solliciteren

Solliciteer direct middels
onderstaand formulier.






    Ik ga akkoord met jullie privacy beleid.

      Ik ga akkoord met jullie privacy beleid.

      Vragen?

      Wij helpen
      je
      graag
      verder.