Skilled Servicedesk medewerker – 40 uur – regio Den Haag

Vacature
Skilled Servicedesk medewerker

Functieomschrijving:
Als Skilled Servicedesk medewerker ben je het eerste aanspreekpunt binnen de organisatie op het gebied van ICT.
Dit zijn vragen over werkstations, printers, telefonie, netwerk of andere hardware. Je levert de support op de werkvloer, remote of telefonisch.

Als Servicedesk medewerker ben jij o.a. verantwoordelijk voor:
– Aanname van ICT incidenten via de email, telefonisch of direct van de gebruiker.
– Voortgang bewaken van incidenten en gebruikers hierover op de hoogte houden.
– Inrichten / verhuizen van werkplekken.
– Netwerkstoringen constateren en vooronderzoek doen.
– Accounts en mailboxen aanmaken en activeren.
– Printer- en Telecomproblemen verhelpen.
– Proactief handelen bij een terugkerend incident.

Functie-eisen:
Wat verwachten wij van jou?

– Minimaal een MBO ICT-niveau 4 / HBO opleiding (afgerond).
– Je hebt kennis en ervaring met Microsoft of Office producten.
– Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed.
– Ervaring als Servicedeskmedewerker binnen een Citrix omgeving
– In het bezit van een ITIL certificaat is een pré
– Ervaring met ITIL processen
– In het bezit zijn van een geldig rijbewijs B.
– 1 tot 3 jaar relevante recente werkervaring als Servicedeskmedewerker.
– Je bent proactief en houdt je staande in een hectische omgeving
– Je werkt graag samen met jouw collega’s.
– Je communiceert makkelijk met collega’s van verschillende afdelingen en binnen diverse lagen van de organisatie.
– Een klantgerichte professionele houding richting de gebruikersHeb jij laatste jaren ervaring op gedaan als servicedeskmedewerker en wil je net dat beetje meer geven én ben jij toe aan een extra stap in jouw IT carrière?

Solliciteer snel!
Het gaat om een interim opdracht voor 3 tot 6 maanden met optie tot verlenging.
(hulp van Concullega’s wordt niet op prijs gesteld bij de invulling van deze opdracht)

Taalvaardigheid:
Vereist: Nederlands, Engels

Bedrijfsomschrijving:
Betreft de vacature “Servicedeskmedewerker – 40 uur – Den Haag” werft SKS Professionals voor deze opdrachtgever.

Salarisinformatie:
Salaris in overleg

Overige info:
– MBO niveau 4 of hoger
– Junior/Medior niveau
– Tijdelijk contract / Freelance
– Salaris in overleg
– 40 uur p/w

Beschik jij over de gevraagde functie-eisen en heb je interesse in deze functie of wil je meer informatie ontvangen?
Neem dan contact op met SKS Professionals

In 5 stappen een nieuwe baan!

  • Laat ons weten wie je bent! Solliciteer vandaag nog.
  • Wij reageren op werkdagen binnen 24 uur!
  • Drink een kop koffie en accepteer ons cookie erbij!
  • Een vervolggesprek vindt binnen een week plaats!
  • Bij een match teken jij je contract en belonen wij jou met een gaaf cadeau!

Direct solliciteren

Solliciteer direct middels
onderstaand formulier.






    Ik ga akkoord met jullie privacy beleid.

      Ik ga akkoord met jullie privacy beleid.

      Vragen?

      Wij helpen
      je
      graag
      verder.

      SKS Professionals B.V.

      Cypresbaan 8
      2908 LT
      Capelle aan den IJssel